"Nu-mi spune cat esti de educat, spune-mi cat ai calatorit". Mohammed
Valeriu Penisoara - Poporul roman - opere complete (versuri : Adrian Paunescu, muzica : Valeriu Penisoara)

Asculta mai multe audio folk

joi, 29 decembrie 2011

La Multi Ani, 2012!


Pentru ca de astazi, ora 17.00 (adica dupa terminarea programului la serviciu) ne consideram oficial intrati in vacanta de iarna (pana pe 9 ianuarie 2012), dorim sa va transmitem cateva urari de An Nou: sa aveti parte de multa sanatate in anul ce vine, pasii sa va poarte acolo unde va doriti cel mai mult, surprizele aduse de anul 2012 sa fie minunate, sa va bucurati de timpul petrecut alaturi de cei dragi si amintirile ce le vom aduna de-a lungul celor 366 de zile sa ne imbogateasca sufleteste pe fiecare dintre noi.
(((Sper sa avem parte si de ninsoare, macar in 2012... asa imi voi putea tine promisiunea de a face un om de zapada si anul acesta.)))

Desi pe majoritatea dintre voi, cititorii blog-ului nostru, nu va cunoastem, gandurile noastre se indreapta catre voi de fiecare data cand postam ceva nou, cand mai deschidem o usita a sufletelor noastre, cand retraim aventurile trecute in randurile pe care le scriem aici, in acest jurnal virtual de calatorie.
Si chiar daca nu postam comentarii la articolele voastre, chiar daca uneori nu reusim sa citim tot ce scrieti fiecare dintre voi, sa stiti ca ne bucuram sa facem parte dintr-o comunitate a pasionatilor de calatorii, a impatimitilor de fotografii, a iubitorilor de frumos. E un sentiment de normalitate sa vezi ca si altii au o scara de valori ce impune respect si prietenia voastra virtuala ni se pare extraordinara!

Pentru noi anul ce aproape s-a incheiat a fost un an frumos, echilibrat, cu bunele si relele lui. Cred ca cel mai mult ne-a bucurat faptul ca am vazut ceva nou, am incercat ceva nou, am invatat ceva nou, am cunoscut oameni noi... Noutate ne dorim in vietile noastre si de la anul ce vine. Si sanatate!

Acestea fiind spuse, noi va dorim La Multi Ani si numai bine in 2012!

Cu drag,
Cristina si Cristin DUMITRU

7 comentarii:

  1. Ah, ce frumos ai mai scris Cristina. Si eu citesc mai mult decat mai apuc si sa dau feedback si uneori e frustrant pentru cel care scrie, gandindu-se ca poate nu e citit :).

    La multi ani si voua, oriunde va veti indrepta in aceasta vacanta de ianuarie!

    RăspundețiȘtergere
  2. La mulţi ani şi cât mai multe călătorii! Vă amir (sunt abonat :)) blogul extrem de bine scris şi cu muuuulte informaţi utile celor ce vă calcă pe urme. În plus, mai scrieţi si despre Teleorman, de unde sunt şi eu, ale cărui meleaguri, mai puţin turistice, apar extrem de rar pe blogurile de turism.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multe călătorii frumoase în noul an. Nici eu nu prea am timp de comentarii. De fapt nici nu prea am timp de depănat impresiile personale de prin călătoriile mele. Dar ce să faci. Nu le poţi avea pe toate. Vă aştept pe voi cu multe impresii în noul an.
    La Mulţi Ani.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt de acord cu Liliana! Scrii exceptional si Liliana la fel. La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumos e macesul ala sub promoroaca, Cristina!

    Va doresc ca, pe oriunde va vor purta pasii in 2012, sa aveti acelasi suflet curat, iubitor de frumos si acelasi ochi ager de fotograf, ca sa ne bucurati si pe noi! Un An Nou care sa va umble tolba cu drumuri pe aproape sau departe dar cat mai interesante!

    RăspundețiȘtergere
  6. La Multi Ani, iar lucrurile noi si frumoase sa va onsoteasca si de acum incolo!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mult succes şi în noul an, aveţi multe poveşti frumoase de povestit şi imagini de împărtăşit.

    RăspundețiȘtergere

Impresii de Vacanta

http://www.intercraft.ro

Persoane interesate

Zborurile mele

Alaskan Malamut

Articole bucuresti vechi

Ce carti mai citim

  • "O moarte care nu dovedeste nimic. Ioana. Jocurile Daniei" de Anton Holban

Ce muzica mai ascultam


For more widgets please visit www.yourminis.com

all blogs
Blog
PromBlog

Nu uitati de Dragobete!

20 martie - Echinoctiul de primavara si inceputul primaverii astronomice

Paste

21 iunie - Solstitiul de vara si inceputul verii astronomice

22 septembrie - Echinoctiul de toamna si inceputul toamnei astronomice

Craciun

Follow this site

free counters

Nu uita!

Adopta un catel!
Caini - Anunturi adoptii caini
Credincios, jucaus, prietenos