"Nu-mi spune cat esti de educat, spune-mi cat ai calatorit". Mohammed
Valeriu Penisoara - Poporul roman - opere complete (versuri : Adrian Paunescu, muzica : Valeriu Penisoara)

Asculta mai multe audio folk

joi, 14 aprilie 2011

Despre furtul fotografiilor

In primul rand, multumesc tuturor celor care mi-au scris, pe mail sau aici, pe blog.

Cu totii aveti dreptate: trebuie sa ne protejam cat mai bine!

Eu una m-am simtit in felul urmator: am o casa, in care am adunat lucruri dragi mie. O tin incuiata cu o cheie si e imprejmuita de un gard. Nu am sisteme de alarma, buldogi, sarma ghimpata si zabrele la geamuri. Un hot intra in casa si imi fura unul din lucrurile de mai sus. Ba mai mult, cand il prind asupra faptului, nu mai recunoaste nimic, chiar arunca o suspiciune...daca lucrul acela, de fapt, eu doar pretind ca-i al meu? dar de fapt nu prea e...si prin acuza mea justa, il jignesc si-i aduc "prejudiciu de imagine".
Cat incerc eu sa-mi dau seama ce-i de facut, hotul mai intra si-n casa vecinului, chiar daca vecinul are un buldog.
Ma gandesc totusi ca hotul tot hot e, fie ca fura dintr-o casa mai mica, fie dintr-un mai mare...

3 comentarii:

  1. Am vazut abia acum "povestea" asta! E revoltator si in acelasi timp frustrant.

    Pe langa faptul ca, asa cum zici pe undeva, tu, autorul fotografiilor, cheltuiesti timp, bani, efort ca sa ajungi sa faci niste fotografii pe care apoi le impartasesti cu altii, din generozitate si pentru a-i ajuta pe cei care urmaresc acelasi traseu, vine altul care nesocoteste toate acestea si iti fura munca!

    De ce oare credeam ca in spatiul virtual toti sunt cinstiti? Daca e populat de oameni, inseamna ca regasim aici toate defectele lor! La asta nu m-am gandit pana acum. Si, oricum, unui om corect nu ii trec prin cap asemenea lucruri. Fiecare ii judeca pe ceilalti prin prisma valorilor sale.

    Nu prea stiu nici cum ne putem proteja de aceasta conceptie "ce e pe net, e gratis" ?!

    RăspundețiȘtergere
  2. TOT, dar TOT ce pui pe net sa fie protejat.

    De exemplu:

    http://registry.gimp.org/node/20184

    Imprints a non-intrusive faint text watermark sparsely repeated over the entire image. The watermark is meant to be visible upon close inspection without disturbing the viewing of the image.

    In alta, ordine de idei ... cum putem dovedi legal furtul de imagini?

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru sugestie, bgoodforyou. Stiam de watermark dar stiam si ca se poate sterge, so what use?

    RăspundețiȘtergere

Impresii de Vacanta

http://www.intercraft.ro

Persoane interesate

Zborurile mele

Alaskan Malamut

Articole bucuresti vechi

Ce carti mai citim

  • "O moarte care nu dovedeste nimic. Ioana. Jocurile Daniei" de Anton Holban

Ce muzica mai ascultam


For more widgets please visit www.yourminis.com

all blogs
Blog
PromBlog

Nu uitati de Dragobete!

20 martie - Echinoctiul de primavara si inceputul primaverii astronomice

Paste

21 iunie - Solstitiul de vara si inceputul verii astronomice

22 septembrie - Echinoctiul de toamna si inceputul toamnei astronomice

Craciun

Follow this site

free counters

Nu uita!

Adopta un catel!
Caini - Anunturi adoptii caini
Credincios, jucaus, prietenos